Skip to content
sluiten menu
Login
0

Shopping basket

Your shopping basket is empty

Shopping basket

Your shopping basket is empty

Wat te doen als ik een klacht heb?

Het kan natuurlijk zijn dat een geleverd product of verpakking ondeugdelijk is en sterk afwijkt van hetgeen is afgesproken. Neem in dat geval contact met ons op, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken.


Wij beoordelen: 

Of er sprake is van een gegronde klacht;

zo ja, hoe wij de klacht gaan oplossen;

en hoe wij de klacht in de toekomst kunnen voorkomen. 


Mocht je een klacht (product of dienstverlening) hebben dan kan je contact opnemen met onze klantenservice via telefoonnummer 0541-581600 of email adres roompot@wegter.nl. 

Er wordt uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht inhoudelijk op de klacht gereageerd.


Ben je als zakelijke klant niet tevreden over de manier waarop wij je klacht hebben afgehandeld? 

Neem dan contact op met de afdeling Bemiddeling van de Stichting Thuiswinkel.org.